ForumSU.pl - nieoficjalne forum ShowUp.tv

Rozdajemy żetony, sprawdzajcie konkursy!
Dzisiaj jest 19 wrz 2015, 18:43

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 288 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: ToxicAngel
Post: 14 gru 2014, 12:50 
Łysy z brazzers
Łysy z brazzers
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2014, 13:55
Posty: 1442
http://ShowUp.tv/profile/ToxicAngel

Niesamowita kobieta. Doskonały materiał na przyszłą żonę ^-^ Czuje że łączy nas tak wiele. Jeśli jesteś facetem i czujesz że jesteś normalny to idź do niej! Ona Ci udowodni że nie jesteś normalny! Że jesteś tylko "Biednym Smutnym Korniszonem"! Polecam ją także samotnym kobietom desperatkom które potrzebują dowartościowania się. Które sądzą że zasługują w życiu na coś więcej... Np na księcia z bajki z własnym polem naftowym. Czuję że łączy nas wielka miłość mimo że z zawodu jestem biedakiem i nie jestem w stanie sprostać jej wymaganiom finansowym. Co o niej myślicie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: ToxicAngel
Post: 14 gru 2014, 13:30 
Łysy z brazzers
Łysy z brazzers
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2014, 09:30
Posty: 1441
Myślę, że to jedna z niewielu kobiet na tym portalu do której warto iść. Można z jej transmisji wiele wyciągnąć. U innych pierdolenie o cipkach i inne smęty ona zaś porusza głębokie problemy życiowe. Wszystkim się ona podoba i naprawdę nie rozumiem jak ktoś po niej jedzie, muszą to robić właśnie tylko te biedne smutne korniszony, których po prostu nie stać na taką damę. Przecież dobrze mówi, ona jest piękna i ma tylko leżeć i pachnieć, a to facet ma się starać i nie oszczędzać na niej. Co to za facet, który zarabia mniej niż 10 000zł miesięcznie? To biedna ciota nie facet, a ona takich nie szuka.

Pozdrawiam Cię Toxic i tak trzymaj, gwarantujesz mi ostatnio dobrą dawkę humoru :))

_________________